CSM reia procedura de selectie a unui expert specializat in domeniul managementului judiciar
Data: 22 September 2015, 13:13 | autor: C.G. | 0 comentarii | 1720 afisari
Consiliul Superior al Magistraturii a dat publicitatii, marti 22 septembrie 2015, un anunt privind initierea procedurii de selectie a unui expert in vederea participarii la elaborarea unui manual in domeniul managementului judiciar, in cadrul proiectului „Asistenta pentru consolidarea capacitatii sistemului judiciar din Romania de a face fata noilor provocari legislative si institutionale”, finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.
Procedura a fost derulata in perioada 10 august-4 septembrie 2015, insa CSM a decis reluarea selectiei intrucat niciunul dintre candidatii inscrisi nu a indeplinit toate conditiile de participare.
Comunicatul CSM:
„Consiliul Superior al Magistraturii, in calitate de Promotor de Proiect, anunta initierea unei proceduri pentru selectia unui expert in vederea participarii la elaborarea unui manual in domeniul managementului judiciar, in cadrul proiectului 'Asistenta pentru consolidarea capacitatii sistemului judiciar din Romania de a face fata noilor provocari legislative si institutionale', finantat prin Mecanismul Financiar Norvegian 2009-2014.
Potrivit calendarului de implementare a proiectului, termenul de realizare a manualului este octombrie 2015-februarie 2016.
In vederea participarii la procedura, persoanele interesate pot transmite dosarul de inscriere pana cel tarziu la data de 30 septembrie 2015, cuprinzand documentele prevazute in caietul de sarcini la adresa de e-mail: dnica@csm1909.ro, in atentia d-nei Daniela ION, consilier pentru afaceri europene, Directia Afaceri Europene, Relatii Internationale si Programe (telefon: 021.319.81.89; fax: 021.311.69.44).
Potentialii candidati trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare:
-Calificari si competente minime: diploma universitara (sau echivalent);
-Experienta profesionala minima:
1.Experienta profesionala/ vechime de minimum 7 ani in profesia de judecator/ procuror/ expert in domeniul managementului.
2.Experienta profesionala relevanta:
-intr-o functie de conducere in cadrul instantei/ parchetului sau experienta anterioara relevanta in activitatea de formare in domeniul managementului judiciar, dovedita prin cursuri sau seminarii de formare profesionala sustinute in acest domeniu – pentru candidatii judecatori/ procurori;
-intr-o functie manageriala sau experienta anterioara relevanta in activitatea de formare in domeniul managementului judiciar, dovedita prin cursuri sau seminarii de formare profesionala sustinute in acest domeniu ‒ pentru alti experti in domeniul managementului.
3.Participarea la elaborarea de materiale relevante pentru domeniul proiectului, publicarea de lucrari de specialitate in domeniul managementului judiciar (lucrari publicate, studii, metodologii, ghiduri, manuale).
4.Cunostinte avansate de limba engleza (dovedite printr-un document din care sa reiasa nivelul de cunoastere).
Departajarea expertilor se va face pe baza unui sistem de puncte care vor fi acordate conform descrierii prezentate si tinand cont de documentele doveditoare depuse de acestia.
In vederea demonstrarii conformitatii cu cerintele solicitate, ofertantii trebuie sa prezinte:
1.Scrisoare de intentie care va include si oferta financiara privind onorariul solicitat/zi;
2.Copie a diplomei de studii superioare;
3.Copie a cartii de identitate;
4.Curriculum vitae (format Europass, semnat, format pdf);
5.Dovada competenta lingvistica engleza (obligatoriu; orice document din care sa reiasa nivelul de cunoastere al limbii engleze);
6.Alte documente justificative, dupa caz: certificari, adeverinte, referinte/ scrisori de recomandare, carti de munca, orice alte documente care pot sustine afirmatiile ofertantului in sensul indeplinirii criteriilor de selectie;
Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a solicita, pe parcursul evaluarii candidatilor, si alte documente care atesta indeplinirea cerintelor referitoare la experienta profesionala.
In caz de egalitate intre candidati, vor fi alesi aceia care prezinta cea mai avantajoasa oferta financiara. Astfel, in scrisoarea de intentie candidatii vor preciza oferta financiara in privinta onorariului pe zi necesar indeplinirii activitatilor in proiect. Oferta financiara in privinta onorariului pe zi va avea o pondere de 20% in evaluarea candidaturilor”.
Adauga comentariu
ATENTIE
Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate.
Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii