CSM a decis reluarea procedurii de ocupare a functiei de presedinte al Sectiei I civile a ICCJ
Data: 10 February 2017, 16:07 | autor: L.J. | 0 comentarii | 1852 afisari
Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii a decis reluarea procedurii de ocupare a funciei vacante de presedinte al Sectiei I civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, anunta CSM intr-un comunicat. Data limita pentru depunerea candidaturilor este 13 martie 2017, potrivit calendarului estimativ publicat pe pagina de internet a institutiei.
Judecatorii Inaltei Curti de Casatie si Justitie care au functionat la aceasta instanta cel putin 2 ani isi pot depune candidaturile pentru functiile de conducere vacante de la instanta suprema, la Consiliul Superior al Magistraturii, in termen de 30 de zile de la data la care acestea au devenit vacante. In cazul in care functiile de conducere devin vacante ca urmare a expirarii mandatului, candidatura se depune in termen de cel putin 30 de zile de la expirarea mandatului, dar nu mai devreme de 60 de zile pana la momentul in care functia urmeaza a se vacanta.
Prin Hotararea nr. 167/09.02.2017, Sectia pentru judecutori a Consiliului Superior at Magistraturii a stabilit calendarul estimativ pentru reluarea procedurii de ocupare a functiei de presedinte al Sectiei I civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie astfel:
-10 februarie 2017: publicarea pe pagina de internet a Consiliului Superior at Magistraturii si a instantei supreme a anuntului privind reluarea procedurii de depunere de candidaturii pentru ocuparea functiei de presedinte at Sectiei I civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie.
-10 februarie - 13 martie 2017: depunerea candidaturilor la Consiliul Superior at Magistraturii,
-14 - 30 martie 2017: verificarea de catre Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, daca judecatorii care si-au depus candidaturi au facut parte din serviciile de informatii inainte de 1990 sau au colaborat cu acestea si comunicarea rezultatului verificarii,
-17 martie 2017: publicarea pe site-ul Consiliului Superior at Magistraturii a proiectelor de candidatura,
-14 -27 martie 2017 – verificarea de catre Directie de Resurse Umane si Organizare a inscrisurilor depuse la dosarele de candidatura si solicitarea completarii acestora,
- 28 - 29 martie 2017 - elaborarea Notei Directiei Resurse Umane si Organizare de prezentare a candidaturilor si a documentelor atasate in sustinerea acestora,
-30 - 31 martie 2017 - analizarea candidaturilor de catre Sectia pentru judecatori a Consiliului Superior al Magistraturii si formularea propunerilor de numire in functia de presedinte al prescdinte al Sectici I civile a Inaltei Curti de Casatie si Justitie.
In conformitate cu prevederile art. 53 raportat Ia art. 48 alin.10-11 din Legea nr. 303/2004 privind statulul judecatorilor si procurorilor republicata cu modificarile si completarile ulterioare, candidatura cuprinde urmatoarele:
- manifestarea expresa de vointa a candidatului de a participa Ia procedura stabilita de lege pentru ocuparea unei functii de conducere:
- declaratiile prevazute in art. 48 alin. 10-11 din lege. din care sa rezulte daca judecatorul a facut parte din serviciile de informatii inainte de 1990 sau a colaborat cu acestea, precum si daca are un interes personal care inflenteaza sau ar putea influenta indeplinirca cu obiectivitate si impartialitate a atributiilor prevazute de lege.
La candidatura se atasaza si urmatoarele categorii de documente:
- proiect privind exercitarea atributiilor specifice functiei de conducere pentru care candideaza,
curriculum vitae, inscrisuri si alte documente pe care candidatul le considera relevante in sustinerea candidaturii (diplome, certificate, atestate),
- date privind activitatea didactica si de cercetare stiintifica.
Adauga comentariu
ATENTIE
Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate.
Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii