Comitet pentru Situatii de Urgenta la Baroul Prahova
Data: 20 March 2020, 12:29 | autor: L.J. | 0 comentarii | 1536 afisari
Baroul Prahova condus de Emanuela Antonescu (foto) anunta ca a decis constituirea unui Comitet pentru Situatii de Urgenta, avand in vedere momentele dificile prin care trece intreaga profesie de avocat datorate epidemiei generate de Covid 19.
Iata ce prevede Decizia 58 a Baroului Prahova:
"Art.1. Se constituie Comitetul pentru Situatii de Urgenta format din decan Emanuela Antonescu, prodecan Florin Ichim , Consilier Mihai Barbu si consilier Cosmin Gradinaru.
Art. 2. Se instituie masuri de prevenire constand in :
Aprovizionarea cu produse dezinfectante pe baza de alcool si clor, necesare pentru prevenirea raspandirii infectiei cu virusul COVID-19 si folosirea acestora in toate locurile unde se desfasoara activitati specifice;
Interzicerea accesului persoanelor straine in sediul Baroului si in spatiile destinate SAJ din incinta instantelor de judecata;
Efectuarea platilor si incasarilor prin intermediul conturilor bancare;
Efectuarea comunicarilor cu avocatii si cu tertii prin intermediul postei electronice;
Actualizarea adreselor de posta electronica de catre toti avocatii membri ai Baroului Prahova;
Art. 3. Toate aceste masuri sunt aduse la indeplinire prin control si supraveghere de catre decan Emanuela Antonescu si prodecan Florin Ichim.
In situatia in care apare indisponibilitatea /incapacitatea exercitarii functiilor de conducere de catre decan si/sau prodecan, ordinea de succesiune (continuarea activitatii) va fi urmatoarea:
In situatia in care decanul va fi in imposibilitate sa-si exerecite functia, va fi inlocuit de catre prodecan;
In situatia in care prodecanul va fi in imposibilitate sa exercite functia de decan, acesta va fi inlocuit de consilier Mihai Barbu ;
In situatia in care consilier Mihai Barbu va fi in imposibilitate de a exercita aceasta functie de conducere, va fi inlocuit de consilier Cosmin Gradinaru .
Art.4. In situatia in care apare indisponibilitatea/incapacitatea exercitarii functiilor de conducere, metoda de comunicare intre persoanele care reprezinta Comitetul pentru situatii de urgenta va fi prin email, prin mesaje pe grupul de whatsapp special creat sau in sistem videoconferinta.
Art. 5. In aceasta perioada va continua acttivitatea de reprezentare si asistenta juridica a clientilor cu repectarea normelor sanitare impuse de Decretul nr. 195/16.03.2020 si avand in vedere restangerile generate de reducerea activitatii in domeniul justitiei.
Art. 6. Se vor luat toate masurile necesare pentru asigurarea permanentei serviciilor de asistenta judiciara in cauzele prevazute in Decretul nr. 195/16.03.2020.
Art. 7. Serviciul Secretariat va aduce la indeplinire prevederile prezentei decizii care va fi publicata pe pagina web a Baroului Prahova si afisata la sediul Baroului”.
Adauga comentariu
ATENTIE
Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate.
Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii