UNBR. A treia sedinta de lucru in cadrul Proiectului privind extinderea informatizarii sistemului CAA

Data: 23 February 2016, 19:39 | autor: C.G. | 0 comentarii | 1580 afisari

Uniunea Nationala a Barourilor din Romania a dat publicitatii, marti 23 februarie 2016, un comunicat de presa privind cea de-a treia sedinta de lucru din cadrul Proiectului privind extinderea informatizarii sistemului Casei de Asigurari a Avocatilor (CAA).


Comunicatul UNBR:

La data de 19.02.2016 a avut loc la Cluj cea de a treia sedinta de lucru in cadrul Proiectului privind extinderea informatizarii sistemului Casei de Asigurari a Avocatilor (CAA), aprobat in cadrul Consiliului UNBR din 5-6 septembrie 2015.

Noul sistem informatic presupune preluarea in mod automat de catre serverul CAA, de la serverele locale ale filialelor, a informatiilor legate de situatia fiecarui avocat, creand astfel posibilitatea obtinerii unui numar vast de informatii si rapoarte, care vor usura modul de lucru si operare si vor asigura transparentizarea sistemului de pensii. Fiecare avocat isi va putea vizualiza situatia sub toate aspectele si astfel o va putea gestiona prin intermediul aplicatiei 'Contul meu', deoarece va sti exact cate puncte de pensie are deja si va putea face si simulari de pensie.

Derularea proiectului presupune conlucrarea si comunicarea permanenta intre factorii implicati din autoritatile profesiei, respectiv Consiliul Uniunii si Comisia Permanenta a U.N.B.R, conducerea si personalul de specialitate al filialelor, conducerea barourilor pe de o parte si pe de alta parte cu membrii sistemului. De asemenea, este necesara si pregatirea personalului existent la centru si la filiale.

La intalnirea desfasurata la Cluj au participat Av. Cristina Reveica Gheorghe (foto), Vicepresedinte UNBR si responsabil de relatia cu CAA, dl. Av. Florin Petrosel, presedintele CAA si reprezentantii filialelor CAA de pe langa barourile Bihor, Maramures, Satu Mare, Bistrita Nasaud, Salaj, Mures, Cluj.

In cadrul intalnirii s-a realizat o expunere a proiectului de extindere si dezvoltare software, cu aplicatie pe sistemul filialei Bucuresti, au fost prezentate datele financiare legate de sistem precum si prognoze privind dezvoltarea ulterioara a acestuia.

Pana in prezent s-au organizat trei evenimente pe aceasta tema, la care s-au purtat discutii cu reprezentantii a 18 filiale, urmand ca pana la pana la sfarsitul primului trimestru al anului 2016 sa fie organizate intalniri de lucru in teritoriu cu restul filialelor CAA.

Conform estimarilor CAA, implementarea sistemului va avea loc pana la finele acestui an”.

Adauga comentariu

ATENTIE

Mesajele cu continut indecent nu vor fi postate.

Inainte de a posta, cititi regulamentul: Termeni legali si Conditii

*
*
laugh.giflol.gifsmile.gifwink.gifcool.gifnormal.gifwhistling.gifredface.gifsad.gifcry.gifsurprised.gifconfused.gifsick.gifshocked.gifsleeping.giftongue.gifrolleyes.gifunsure.gif

*